PRIMAVERA

La ruta de l’aigua

Avui hem fet una sortida pel Passeig de la Boca de la Mina. Ens han explicat moltes coses que no sabíem sobre el passeig i l’aigua a Reus, ha estat molt interessant. Gràcies Maria i Ans Educació!!

Cantada de nadales

Avui acabem el trimestre i els alumnes de l’escola hem estat preparant poemes i nadales per fer el nostre petit recital. Fins i tot el tió ens ha cagat alguna coseta. Només ens queda desitjar unes Bones Festes a tothom!!
Ens veiem a la tornada!!

Castanyada

El dia de la castanyada els alumnes de l’escola van fer una sortida per Reus. Van jugar i es van menjar les castanyes coneixent nous espais de la ciutat.

Últim dia de curs

Avui hem acabat un curs bastant especial. Hi ha hagut moments de tot però us hem de felicitar per com ho heu portat tot plegat, heu estat un exemple per nosaltres. Només ens queda desitjar-vos un bon estiu! I als nois i noies de 6è,… Llegeix més»

Reus és comerç

Avui els nens i nenes de 4t i 5è hem anat a la botiga Juncosa Pell i Complements, la Immaculada i l’Ernest i ens han atès molt amablement, ens han explicat moltes coses sobre la seva botiga i els productes que venen i nosaltres els… Llegeix més»

Reus és comerç

Aquesta és la primera part de la participació de l’escola al projecte Reus és comerç. El Víctor, d’Ans Educació, ha vingut a l’escola a fer-nos un taller sobre el comerç local i de proximitat. Molt interessant tot plegat!!

Gimcana modernista

El dia 11 de maig vam gaudir d’una gimcana modernista per Reus organitzada per ANS Educació. Ens va agradar molt i vam aprendre moltes coses curioses sobre els diferents edificis que vam treballar.

Trapezi

El dia 5 de maig la companyia Guga&Silvia ens van visitar a l’escola per oferir-nos el seu espectacle. Ens ho vam passar molt bé!!

Jocs Florals

Per Sant Jordi els nens i nenes de l’escola hem preparat uns contes i hem participat als Jocs Florals. Avui ens han donat els premis.
Quina emoció!!