Vaga divendres 18 d’octubre

Davant la convocatòria de vaga general d’aquest divendres 18 d’octubre, us volem comunicar que també hi ha una convocatòria específica per a l’Ensenyament Públic amb diverses reivindicacions. A l’escola Castell Ciuró, es preveu un seguiment important de la vaga que impedirà dur a terme l’activitat lectiva amb normalitat.

• S’atendrà l’alumnat amb els serveis mínims.
  • El servei d’acollida i de menjador també es realitzaran amb els serveis mínims.
  • El servei de transport escolar té previst realitzar els serveis com la resta de dies lectius. No obstant, us informem que és possible que existeixin múltiples dificultats de mobilitat. És possible que l’autocar no pugui arribar al centre i /o a les parades. En aquest cas, l’empresa de transport avisarà al centre i a les famílies.
  • L’alumnat de Cicle Inicial no anirà a la piscina.

Per a més informació consulteu la Circular núm. 3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *