Sortida alumnes de Primària

Aquest curs 19-20 la sortida dels alumnes a les 16:30h de la tarda serà la següent:

• Educació Infantil: com el curs passat, les famílies van a buscar els alumnes a les aules.
  • 1r, 2n i 3r de Primària sortiran per la porta de vianants (per on fem l’entrada a l’escola)
  • 4t, 5è i 6è de Primària sortiran per la porta de l’aparcament al final del carrer.

Els dies de pluja, per evitar aglomeracions, les famílies de 1r, 2n i 3r entrareu a recollir els vostres fills i filles a les seves classes, i sortireu per la porta principal de vianants. Les famílies de 4t, 5è i 6è podreu esperar els vostres fills/es al porxo de la banda de l’aparcament-consergeria. Us preguem que deixeu una separació per evitar un tap just al davant de la porta de sortida de l’edifici.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *