Projecte reutilització de llibres

Tot i que el proper curs no s’adquiriran llibres nous, des de l’escola seguim fomentant el Projecte d’Escola de Reutilització de llibres de text. Es per això que els alumnes de Cicle Mitja i Superior de Primària juntament amb les
seves famílies, han de revisar i arranjar els desperfectes produïts, durant el curs, en els llibres de text socialitzats.
El dia per retornar els llibres serà com a molt tard el dilluns 18 de juny al matí.

Per completar aquesta preparació, es necessiten mares i pares de totes les classes (especialment de 2n i 3r) per col·laborar en les tasques d’etiquetatge, inventari i posada a punt dels llibres de text per al curs vinent. Ens trobarem el dilluns 25, el dimecres 27 i el dijous 28 de juny de 17h a 19.30h a la biblioteca.

També aprofitem per comunicar-vos la llista de llibres de text de cara al proper curs 2018-2019.