Portes obertes a la piscina i Campionats de Natació escolar

El Club Natació Molins de Rei us informa que durant la setmana del 27 al 31 de maig tindrà lloc l’últim dia de natació escolar per a cada nivell educatiu. Aquest últim dia, els pares i mares podeu assistir a la classe de natació per veure l’evolució dels vostres fills i filles en una sessió de portes obertes:

P5 A, P5 B: dimarts 28 de maig
P3, P4A i P4B: dimecres 29 de maig
1rA,1rB i 2nA i 2nB : divendres 24 de maig
3r, 4rt, 5è i 6è (extraescolar migdia): dimarts 28 de maig

A més. el dilluns 3 de juny a les 17.30h, el Club Natació Molins de Rei organitza els campionats escolars de natació, amb la participació de les diferents escoles de la vila. Teniu més informació a la Circular 27.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *