Ni un plat buit!

Un any més col·laborem amb la Campanya Ni un Plat Buit d’enguany. Aquesta és una campanya, de la qual s’han fet ja nou edicions, té l’objectiu de recollir aliments per fer arribar a les famílies desfavorides socioeconòmicament. La campanya es duu a terme a nivell de Molins de Rei, i a la nostra escola tindrem un punt de recollida. A la consergeria de l’escola tenim ja una caixa on podreu deixar els aliments. Teniu temps per participar fins el 8 de març, que és quan vindran a recollir les caixes. Animeu-vos a col·laborar!