Jornada intensiva de juny

Del dimarts 11 al divendres 21 de juny l’escola farà jornada Intensiva. El servei d’acollida matinal continuarà com durant tot el curs.

• Horari escolar de 9h a 13h. A les 13h sortirà de l’escola l’alumnat que va a dinar a casa.
  • L’horari del menjador serà de 13h a 15:30h.
  • El transport escolar sortirà a les 15:30 i arribarà a les parades 1 hora abans de l’horari habitual.
  • Horari del Casalet de juny serà de 15.30 a 16.30h (extraescolar organitzada per l’AMPA)
  • El servei d’acollida de la tarda es manté fins les 17:00h

Us demanem que, si no és per un motiu justificat (anar al metge o algun tràmit), respecteu els horaris de sortides. Per a més informació consulteu la Circular 29.