Estimem l’escola pública

L’ajuntament de Molins de Rei ha presentat la Campanya “Estimem l’escola pública” per promoure l’educació als centres públics de la vila en totes les etapes de la vida. S’han fet unes pancartes que estaran penjades pel centre, cartells i uns adhesius que ens han repartit a tots els nens i nenes de l’escola. També han fet un vídeo amb fotografies dels centres públics de Molins i han volgut destacar les qualitats de l’escola pública: catalana, innovadora, inclusiva, laica, democràtica, gratuïta, integradora i de qualitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *