Diada de Sant Jordi 2019

La tarda del dilluns 23 d’abril, us convidem a la celebració dels Jocs Florals que tindran lloc al gimnàs de l’escola amb l’horari previst:

• 15h: Famílies de P3, P4, P5.
  • 15:30 (aprox): Lliurament dels diplomes del concurs familiar de composicions plàstiques.
  • 15:40h: Famílies de 1r i 2n.
  • 16:00h: Famílies de 3r i 4t.
  • 16:20h: Famílies de 5è i 6è.
  • 17h: Sortida del transport escolar.

Durant tota la tarda podreu visitar diferents espais amb exposicions a la biblioteca, al vestíbul de Primària, a l’aula de psicomotricitat i a l’aula de plàstica. També hi haurà parades de venda de llibres de segona mà, polseres, manualitats i berenar per part de les famílies i alumnes de 6è.

Per a més informació consulteu la Circular núm. 23. US ESPEREM!