Activitats Extraescolars de l’AFA

A continuació desglossem la relació d’activitats extraescolars que l’AFA de l’escola ha organitzat per al curs 2019-2020:

La data límit per inscriure’s a les extraescolars és el divendres 20 de setembre. El dimecres 18 setembre a les 17h a la Biblioteca de l’escola, es farà una reunió per presentar les extraescolars d’AnglèsRobòticaBall modern i Escacs, per part de l’empresa Tedi. El dijous 19 de setembre a les 17h a la Biblioteca de l’escola, es farà una reunió per presentar l’extraescolar de Cuina.

Trobareu més informació d’horaris de les activitats a la pàgina de les ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DE L’AFA