Guia de lectures Hivern 2017

El Seminari de zona “Dinamització de les Biblioteques Escolars” edita cada hivern una Guia de lectures per a l’educació infantil i per a cada un dels tres cicles d’educació primària. En el format digital, a més, s’intenta facilitar enllaços oferint un ampli ventall d’informacions a les que podeu accedir NOMÉS clicant al damunt de la caràtula de cada llibre!
ESPEREM QUE LA GAUDIU!

GUIA DE LECTURES HIVERN 2017

Concert de Nadal i últim dia de trimestre

A continuació us detallem les informacions del dia del concert de Nadal i de l’últim dia del trimestre:

Dimecres 20:

• A les 15h: Tarda de Concerts a l’Institut Bernat el Ferrer.
  • Pica-pica nadalenc a l’escola i Tómbola de 6è.
  • El bus escolar sortirà a les 17.30h.
  • No hi haurà activitats extraescolars.

Divendres 22:

• El Tió a Ed. Infantil i C. Inicial i ’Amic Invisible al C. Mitjà i Superior.
  • L’activitat escolar acabarà a les 13h (jornada intensiva).
  • El menjador finalitzarà a les 15.30h.
  • El transport escolar sortirà a les 15.30h i arribarà a les respectives parades una hora abans de l’horari habitual.
  • No hi haurà activitats extraescolars.

Més informació a la circular núm. 8

Campanya joguines Creu Roja

Aquest any hem decidit participar al projecte la Creu Roja Joventut del Baix Llobregat Centre JOGUINES PER EDUCAR. És un projecte que treballa per la sensibilització dels infants i adults envers l’educació a través del joc. La Campanya de Joguines s’està portant a terme des de 1992, i la major part de joguines s’obté gràcies a l’aportació que fan els ciutadans de més de 80 pobles i ciutats que participen a la Campanya. A l’escola hem establert uns punts de recollida, on voluntàriament podeu portar joguines NOVES, NO BÈL·LIQUES I NO SEXISTES. Els tindrem fins el dia 22 de desembre a les 9 del matí.
Més informació a www.lajoguinaeducativa.org/

Berenar de la tarda de concert

Després del concert de Nadal del dia 20 de desembre compartirem un pica-pica nadalenc que es farà al menjador de l’escola. També trobareu la tómbola organitzada per les famílies de 6è, al gimnàs de l’escola. Com cada any, us demanem que des de casa, i de manera totalment voluntària, col·laboreu aportant productes nadalencs pel berenar festiu que es farà després del concerts. Per tal d’equilibrar l’assortiment de les taules que es preparen, us fem la següent proposta:

P3 A – P3 B: POLVORONS
P4 A- P4 B: GALETES VARIADES
P5 A – P5 B: PANETTONES
1r A – 1r B: NEULES
2n A – 2n B: NEULES
3rA – 3r B : TORRONS
4t A – 4t B: TORRONS
5è A – 5è B: TORRONS
6è : TORRONS

Activitats del menjador

L’estona del migdia la pensem com un espai educatiu més dins l’escola, i és per aquest motiu que us volem explicar l’horari del temps de menjador, de 12.30h a 15h, amb la relació d’activitats que porta a terme l’equip de monitors/es.

Trobareu tota la informació a la Circular núm 5.

Estels dels somnis

Els nois i noies de 6è vendran estels solidaris tots els divendres, a les 16:30 a la porta de l’escola i també a la piscina, a partir del proper divendres 17 de novembre. El preu és d’1€, i els guanys seran al 50% pels alumnes de 6è i l’escola.

Properament, també vendran números pel sorteig d’una panera de Nadal.

Concert de Nadal

Com ja sabeu,  el dia 21 de desembre ha estat designat data electoral. Per tal d’avançar-nos a les possibles dificultats per poder celebrar el concert de Nadal que l’escola tenia previst per aquest dia, que es poden produir per motius aliens al propi centre, us comuniquem que:

El concert de Nadal obert a les famílies se celebrarà el proper dia 20 de desembre a partir de les 15h de la tarda. Ja us informarem dels detalls, tal com es ve fent cada any

Campanya Posa’t la gorra

Des de l’escola, un any més, volem ajudar a fer difusió de la Campanya solidària Posa’t la gorra de l’AFANOC i recollirem els donatius en efectiu, directament des de cada classe, fins el dimarts 14 de novembre. La gorra tindrà un cost de 7€ i permetrà l’entrada gratuïta a les festes següents:

• El diumenge 26 de novembre a la plaça de la Llibertat de Molins, de 10 a 14h.
  • El dissabte 16 de desembre al Parc de la Ciutadella, amb entrada al Zoo.

Aquesta campanya té l’objectiu de donar a conèixer la realitat del càncer infantil. Els fons aconseguits serviran per millorar la qualitat de vida dels infants malalts de càncer i mantenir la Casa dels Xuklis (una casa d’acollida per les famílies que s’han de desplaçar perquè els seus fills i filles rebin tractament als hospitals de referència).

Reunions d’inici de curs

Ja han començat les reunions d’inici de curs. Tractarem amb tots vosaltres diferents temes que considerem importants pel bon desenvolupament del curs i que ens cal compartir per treballar en una mateixa direcció. Considerem molt important i necessària la vostra assistència a la reunió. Són sempre a les 17:30 i us recordem les dates:

• P3A i P3B: dijous 26 d’octubre (biblioteca)
  • P4A i P4B: dilluns 9 d’octubre (biblioteca)
  • P5A i P5B: dijous 5 d’octubre (biblioteca)
  • 1rA i 1rB: dimarts 10 d’octubre (biblioteca)
  • 2nA i 2nB: dimecres 4 d’octubre (biblioteca)
  • 3rA i 3rB: dilluns 2 d’octubre (classes 3rA-3B)
  • 4tA i 4tB: dilluns 16 d’octubre (biblioteca)
  • 5èA i 5èB: dimarts 17 d’octubre (biblioteca)
  • 6è: dimarts 10 d’octubre (classe de 6è)