La Norma

El passat dia 20 de juny vam tornar a obrir les portes a les famílies amb l’objectiu de donar a conèixer la NORMA elaborada durant tot el curs per tota la comunitat educativa.

Com a comunitat d’Aprenentatge hem comptat amb la participació dels alumnes, mestres, famílies i monitors de menjador. Ho hem fet possible amb la creació de la Comissió mixta Acadèmica. S’han realitzat assemblees de famílies, d’alumnes, de mestres, mixtes i hem decidit per consens la NORMA. Aquesta vertebrarà el funcionament i la convivència en la nostra escola.

Va ser un acte de difussió on els mateixos alumnes van explicar la NORMA, mitjançant el teatre d’improvització i una cançó.

La representació explicava aspectes fonamentals de la NORMA (respecte, seguretat, ordre i neteja). Tot seguit vam fer una gran rotllana i vam cantar la cançó composada per un dels mestres.

CANÇÓ DE LA NORMA  (Lletra en doc.)

Ho vam concloura amb un esmorzar comunitari.

Va ser tot un èxit.