Setmana cultural

SETMANA CULTURAL 2016-2017

Com cada any, la setmana cultural és magnífica. Les mares i pares organitzen uns tallers divertidíssims Fem un munt d’activitats, a continuació les podreu veure més detalladament:

• CREACIÓ DEL CONTE CONJUNT : els personatges van passant per les diferents aules per tal que cada grup pugui anar construïnt un petit fragment de la història d’en Peret i l’Antònia a través de la imaginació i objectes o elements motivadors.
  • REPRESENTACIÓ DEL CONTE CONJUNT
  • PADRINS DE LECTURA: els alumnes de primària expliquen un conte als alumnes d’infantil i cicle inicial.
  • JOCS I TALLERS AMB LA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES: els pares i les famílies preparen i organitzen diferents tallers i activitats relacionades amb el centre d’interès que es treballa durant el curs.
  • RECITAL DE POEMES DELS ALUMNES DE 5È I 6È A L’AULA POLIVALENT.

• CONCURS DE DRACS: els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t de primària dissenyen  el seu drac amb materials de rebuig, per parelles o grups de tres. Durant la setmana els alumnes voten el drac que més els agrada i els creadors del drac més votat reben un premi l’últim dia de la setmana cultural.
  • REPRESENTACIÓ D’UNA OBRA DE TEATRE EN ANGLÈS: ho duen a terme els alumnes de 2n i 4t de primària.
  • EXPLICAR UN CONTE EN ANGLÈS: els alumnes de 5è van a les aules d’educació infantil (P3, P4 i P5) i els expliquen un conte en anglès.
  • CONCURS LITERARI: cada alumne, de forma individual, en parelles o en grups de tres, escriuen una obra literària relacionada amb els valors. Al final de la setmana cultural, les obres guanyadores reben un premi.
  • REPRESENTACIÓ DEL CONTE CONJUNT.
  • ELS ALUMNES DE 1R FAN LA REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI A LES CLASSES D’EDUCACIÓ INFANTIL.
  • PUNT DE LLIBRE DE SANT JORDI.