Assemblea

Projecte Assemblea

L’ASSEMBLEA A L’ESCOLA

CURSOS QUE INTERACTUEN

I3, I4, I5, 1r, 2n i 3r, 4t, 5è i 6è.

 

OBJECTIUS

Generals:

– Detectar situacions positives i negatives que es viuen a l’escola.

– Fer propostes de millora per l’escola.

Alumnes emissors:

– Acordar a nivell d’aula els temes a tractar a l’assemblea general.

– Escriure les situacions positives i negatives de l’escola a la llibreta d’assemblea d’aula.

– Exposar oralment les situacions d’escola treballades anteriorment  a l’assemblea d’aula.

– Transmetre oralment els acords de l’assemblea a la pròpia aula.

Alumnes receptors:

– Acordar a nivell d’aula els temes a tractar a l’assemblea general.

– Escoltar atentament el discurs que presenten els companys/es a l’assemblea.

– Reconèixer els elements lingüístics, a nivell oral, dels diferents moments de l’assemblea: Benvinguts a l’assemblea, sense cap més assumpte a tractar es conclou l’assemblea …

 

AGRUPAMENT

Assemblea d’aula: tot el grup classe i el tutor/a

Assemblea general:

  • I3, I4 i I5, més un representant de cada classe d’Ed. Primària, tutores i equip directiu. (l’alumnat d’I3 no inicia les assemblees fins al gener).
  • 1r, 2n i 3r, més un representant de cada classe d’Ed. Infantil
  • 4t, 5è i 6è, tutores i equip directiu.

Assemblea de representants: un representant de cada classe d’educació infantil i primària, quatre representants de pares/mares i equip directiu.

 

DURADA APROXIMADA

– Assemblea d’aula: 45 minuts aproximadament.

– Assemblea general: 60 minuts aproximadament.

– Assemblea de representants: 60 minuts aprox.

 

LLOC ON ES DESENVOLUPA L’ACTIVITAT

  • Assemblea d’aula: cada grup a la seva aula.
  • Assemblea general (infantil, 1r, 2n i 3r, 4t, 5è i 6è i representants): aula psicomotricitat o pati.