Apadrinament lector! A P3 i 2n hem gaudit tot llegint!

Hola famílies!

Aquesta setmana, tal i com ja sabeu, estem celebrant la setmana cultural a l’escola. Una d’aquestes activitats ha estat l’apadrinament lector. Aquest apadrinament consisteix en què nens i nenes més grans llegeixen un conte a nens i nenes més petits, d’aquesta manera, els i les alumnes de diferents cursos es poden relacionar entre ells/es i, a més, els i les grans poden fomentar el gust per la lectura als més petits/es!

Ahir a la tarda, els nens i nenes de 2n vam visitar les aules del P3. Els nens i nenes de 2n van poder llegir algun o alguns contes als nens i nenes de P3 i, al final, van poder fer un dibuix conjunt sobre el conte que havien estat llegint junts. Els i les alumnes de 2n van decidir regalar els dibuixos als més petits.

Va ser una tarda bonica, on els nens i nenes van gaudir del dia de Sant Jordi junts, acompanyats/es de la lectura.

Us deixem un recull de fotografies de la tarda d’ahir dels i les alumnes. Esperem que us agradin. Fins aviat!