VOLEU FER UN PASSEIG VIRTUAL PER L’ESCOLA?

CLIQUEU AQUÍ

PREINSCRIPCIONS 2021

El període previst de preinscripcions per aquest 2021 serà del 15 al 24 de març.
Tota la informació relacionada amb el procés de preinscripció : Aquí
Publicació de l’oferta inicial (11/03/2021): Publicació oferta inicial

IMPORTANT: Les preinscripcions només són per l’alumnat que no assisteix actualment al centre.

PROJECTE DELS ANIMALS!

Els alumnes de 2n hem estat endinsats en el projecte dels animals durant aquest trimestre. Hem après diferents maneres sobre com podem classificar els animals segons: el que mengen, com es desplacen, si tenen o no esquelet i sobre com es reprodueixen. Un cop vam dur a terme la investigació cada alumne va escollir un hàbitat concret i el va recrear dins d’una caixa amb els animals que hi vivien. Podeu veure els resultats clicant damunt la fotografia.

APRENEM ESCACS!

Els alumnes de 2n estem aprenent a jugar a escacs durant el mes de març gràcies a la col·laboració del club d’escacs de Figueres. Hem après a col·locar les peces i a fer alguna estratègia.

(Cliqueu damunt la fotografia per visualitzar més imatges)

Ens ajudeu a continuar practicant des de casa?