CASTANYADA 2023

El dia 31 d’octubre per la tarda, vam celebrar la festa de la castanyada tot fent unes danses al pati de l’escola amb l’alegria que ens caracteritza i amb la gran companyia de les famílies que van acabar d’engrescar més la festa.
Un cop acabades les… Llegeix més»

CLOENDA SETMANA CULTURAL

La Cloenda de la Setmana Cultural va tenir de tot: una espeterrant representació del conte conjunt amb final feliç per a la Pingüina Agustina, uns quants premiats i premiades per la seva creativitat en l’elaboració dels dracs i creacions literàries amb molta cultura!
Més fotografies clicant… Llegeix més»

PREMIATS CONCURS RECITACIÓ MARIA VERDAGUER

Enhorabona a l’alumnat que ha resultat premiat del Concurs de Recitació Maria Verdaguer! Felicitats Gala, Guiu, Emma, Pere, Irene, Abril, Inga, Alèxia, Arlet, Miracle, Biel i Salma! I també volem felicitar a la resta de participants que ho van fer fantàsticament bé!