Benvolgudes famílies us recordem que aquesta setmana S’ANUL·LEN les reunions pedagògiques. Ja informarem sobre les noves dates. Disculpeu les molèsties.

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

COMENCEM UN NOU CURS I PODEU CONSULTAR LES TUTORIES I ESPECIALITATS DELS VOSTRES FILLS I FILLES A LA SECCIÓ D’ORGANITZACIÓ QUE TROBAREU EN EL MENÚ DE LA PÀGINA WEB.

SOM-HI!

Avís important per a les famílies!

Enguany no realitzem socialització de llibres perquè continuem amb la metodologia de treball per projectes. Treballarem amb el projecte d’Innovamat de matemátiques de 1r a 4t. I amb el Projecte de medi natural de l’editorial Teide de 1r a 6è, els quals són plataformes digitals i com a tal s’ha de comprar la llicència digital a la llibreria Text situada al C/Pous i Pagès 11 de Figueres.

Concretament els projectes de Teide són:

• PROJECTES TEIDE – Escultures molt personals – 1r
  • PROJECTES TEIDE – Minimons – 2n
  • PROJECTES TEIDE – Experimentem – 3r
  • PROJECTES TEIDE – Catalunya 4t
  • PROJECTES TEIDE – Tecnologia i salut – 5è
  • PROJECTES TEIDE – Pubertat 6è

A continuació us informem de l’adaptació dels alumnes de P3 pel pròxim mes de setembre de 2019.

Ja tenim definits els grups d’alumnes de 3r de Primària pel pròxim curs 2019/2020. Han quedat de la següent manera:

3r ÀRTIC

Pau C.

Joan B.

Elena S.

Enguany volem dedicar l’exposició artística de la Frida Kahlo a la nostra companya i sobretot amiga MÒNICA ALONSO.

Mònica, siguis on siguis aquest homenatge va per a tu.

ESTEM MOLT CONTENTES I CONTENTS DE PODER-VOS INFORMAR QUE  ELS I LES SEGÜENTS ALUMNES HAN ESTAT GUANYADORS I GUANYADORES DEL 40è CONCURS PER A LA JOVENTUT DE L’ALT EMPORDÀ:

PREMI MARIA VERDAGUER DE CREACIÓ LITERÀRIA:

3r:

Sam Cintas Pujiula per ” Sense bullying farem un món millor”.

Emma Piñol per ” El llop que no tenia amics”.

4t:

Bruna Albert Moreno per  ” El meu tresor de vellut”.

Biel Casacuberta Albert per ” El videoclub abandonat”.

PREMI MARIA VERDAGUER DE RECITACIÓ

1r:

Alèxia Hernández Masias

2n:

Biel Verdaguer Vila

6è:

Guillem Verdaguer Vila

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!

EXPOSICIÓ ARTÍSTICA FRIDA KAHLO!

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

veient que el temps ens acompanya, us convidem a la meravellosa exposició de la Frida Kahlo que amb molt d’amor entre tots i totes hem preparat.

En podreu gaudir en família demà a les 12:30h i a les 16:30h.

NO HI PODEU FALTAR!!!

ANUL.LEM EXPOSICIÓ ARTÍSTICA!

Ens sap molt greu haver-vos de comunicar que a causa de les inclemències del temps ens veiem obligats a suspendre l’exposició artística de la Frida Kahlo prevista per avui.

Una vegada més, no disposar d’un espai prou ampli, cobert i tancat on poder realitzar aquesta activitat de centre ens impedeix dur-la a terme tal i com teníem previst.

Ben aviat us informarem de la nova data.

Disculpeu les molèsties!

SETMANA CULTURAL A L’ESCOLA!

Com ja sabeu durant la setmana cultural, els alumnes de tota l’escola s’inventen i dibuixen un conte conjunt relacionat amb el centre d’interès (els contes tradicionals). Aquí el teniu! Estan fets uns artistes! Cliqueu l’enllaç i entreu en el món màgic dels contes. A més a més, us volem agraïr els tallers que heu dut a terme durant aquesta setmana. MOLTÍSSIMES GRÀCIES FAMÍLIES!

“EN JOANOT I LA ROSETA S’HAN PERDUT!”

Benvolgudes famílies,

les alumnes Abril Orriols Orriols de i Jana Cárdaba Torné de 4t, han participat en el XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Ho han fet molt bé!

MOLTES FELICITATS A TOTES DUES!

Benvolgudes famílies,

el passat divendres vam participar a la 11a trobada de xarxa escola Nova 21, en què vam poder reflexionar i intercanviar bones pràctiques sobre Eines i recursos per a l’avaluació competencial. Us deixem una mostra de la jornada.

Imatges Empordà. EN21

PREINSCRIPCIÓ

TROBAREU LES DADES DE LA PREINSCRIPCIÓ EN EL SEGÜENT ENLLAÇ:

TAMBÉ US ADJUNTEM L’HORARI D’ATENCIÓ DURANT ELS DIES DE PREINSCRIPCIÓ AL CENTRE:

DIVENDRES 29

DILLUNS 1

9 a 12:30h

DIMARTS 2

9 a 13h

DIMECRES 3

15 a 16:30

DIJOUS 4

DIVENDRES 5

DILLUNS 8

9 a 12:30h

DIMARTS 9

9 a 13h

EL CARNAVAL A L’ESCOLA!

CLIQUEU SOBRE EL TÍTOL O LA IMATGE I PODREU VISUALITZAR MOLTES MÉS FOTOGRAFIES DE LA PASSAREL·LA GUASCH.

ATENCIÓ CANVI DE DATA EN LA JORNADA DE PORTES OBERTES 2019-2020

Estimades famílies la jornada de portes obertes pel curs 2019 – 2020 es realitzarà el proper dimarts 19 de març a les 17:30h a la nostra escola.

Us hi esperem!