CURS 20-21

MESURES DE PREVENCIÓ I HIGIENE PER EVITAR ELS BROTS 2

AÏLLAMENTS EN FUNCIÓ DE PROVA PCR

ENTRADES I SORTIDES DE L’ESCOLA

En el següent enllaç us compartim tot el què cal saber sobre com aniran les entrades i sortides durant aquest curs.

Entrades i sortides 20-21

ADAPTACIÓ P3

INFORMACIÓ IMPORTANT P3

ORGANITZACIÓ ESCOLAR

DISTRIBUCIÓ DELS GRUPS DE PRIMÀRIA

1r                 2n               3r                4t

Carta dirigida a les famílies sobre l’organització del curs 20-21

Pla d’Obertura Guasch Juny2020

PREINSCRIPCIÓ 2020-21

Per saber com realitzar la preinscripció al nostre centre. Feu clic Aquí

Dates per a fer la Matrícula : del 13 al 17 de juliol del 2020 (Demanar cita Prèvia 972.51.24.22)

Llistat amb el barem provisional (29 de maig del 2020) : INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Llistat amb el barem resoltes les reclamacions (9 de juny del  2020) : INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM

Número de desempat: 33386

Llistat llistes ordenades per número de desempat definitives (11 de juny del 2020) : INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM

Publicació de l’oferta final (6 de juliol del 2020) : INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera (7 de juliol del 2020) :

DES DE L’ESCOLA  VOLEM FELICITAR ALS PREMIATS I PREMIADES EN EL 41è CONCURS PER LA JOVENTUT DE L’ALT EMPORDÀ DEL PREMI MARIA VERDAGUER DE CREACIÓ LITERÀRIA D’ÒMNIUM CULTURAL

Blanca R. O. de 3r amb l’obra ” Un químic que llegia ments”

Èric M. G. de 3r amb l’obra ” El dia de Halloween terrorífic”

Gerard C. G. de 3r amb l’obra ” Uns infiltrats a l’equip”

Kaan P. de 4t amb l’obra “Els tres amics”

Aleix B. R. de 4t amb l’obra ” Els 5 planetes i la seva festa”

Júlia L. C. de 4t amb l’obra ” La ballarina i la sabata perduda”

ENHORABONA PETITS ESCRIPTORS I ESCRIPTORES!!! AIXÍ COM TAMBÉ US VOLEM FELICITAR A TOTES I A TOTS PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!!

L'Ajuntament organitza activitats online per la diada de Sant ...

FELIÇ SANT JORDI A TOTHOM !

Aquí teniu un recull d’algunes de les creacions fetes per l’alumnat per celebrar la Diada, són artistes molt top!

SOM PERIODISTES

Divendres passat els alumnes de 5è van tenir una videoconferència un xic diferent, us ho expliquen els alumnes:
Les tutores ens van proposar fer una tasca per treballar l’entrevista. L’activitat consistia en que nosaltres haviem de llegir la biografia de la Laura o en Toni i… Llegeix més»

LA PREHISTÒRIA

Les i els alumnes de Cicle Mitjà han estat fent un projecte confinat de la Prehistòria. Una de les coses que més els ha agradat ha estat fer d’artistes de l’època i han creat unes fantàstiques pintures rupestres. Aquí en teniu una mostra de les… Llegeix més»

Sant Jordi confinat

Benvolgudes famílies,
degut a la situació que estem vivint aquest Sant Jordi no l’oblidarem mai i sempre estarà a la nostra memòria. Per aquest motiu els alumnes de 5è i les seves tutores han preparat una manera diferent per felicitar-vos aquesta diada.
En aquests moments difícils només… Llegeix més»