full portada 2014 15

VOLEM CONÈIXER EL TER I EL SEU ENTORN

Aquesta és una activitat pensada per a cicle inicial, la qual dóna molta importància a la manipulació, l’experimentació, l’exploració i l’observació de l’entorn. En aquest cas del riu, els elements que el constitueixen i el seu curs. Així mateix, està enfocada per tal… Llegeix més»

DESCOBRIM ELS CAPGROSSOS

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Gràcies a la realització d’aquesta activitat hem pogut observar i alhora fer el seguiment de tot el procés de metamorfosi d’un capgros a granota. Ha estat una experiència molt enriquidora per tots que ens ha despertat la curiositat dels alumnes, els ha aportat coneixement… Llegeix més»

CONSTRUÏM UN RIU

Aquesta és una activitat que ens van proposar i que van venir a dur a terme unes alumnes del Grau de Mestre d’Educació Primària de la Universitat de Girona. A partir de la manipulació i l’experimentació els alumnes van poder conèixer diferents materials que… Llegeix més»

INTRODUCCIÓ A L’ECOSISTEMA DEL RIU TER