Propera reunió de l’AMPA

Us informem que el proper dimecres 8 de març hi ha reunió de l’AMPA a les 16:30 h. a la sala de mestres, esteu convidats a participar!!!

Ordre del dia:

1. Aprovació acta anterior.
2. Jornada de portes obertes (10 i 18 de març) . Propostes d’activitats a realitzar.
3. Aportació de l’ampa a l’escola. Servei de canguratge durant les reunions d’AMPA.
4. Consulta d’alguns pares sobre les sortides amb servei d’autocar. Regulació dels conductors i normes actuals.
5. Valoració Cursa solidària i Carnaval. Organització festa de Sant Jordi.
6. Renovació equipament.
7. Treballs i projectes de la Comissió de patis.
8. Precs i preguntes.

Esperem comptar amb la vostra assistència! L’escola som tots.

Hi haurà servei de canguratge, si ho soliciten almenys un mínim de 10 alumnes, prèvia inscripció a l’AMPA el dia d’abans . Preu: 1 € /alumne.

buigas reunio ampa