Projecte de l’hort a l’escola

El projecte de l’hort ja fa dos anys que va funcionant, i arrel de com agrada a nens i professorat em anant ampliant el projecte.

Fet que em consolidat durant la jornada de “Posem guapo al Buïgas”.

hort_escola_carles_buigas_cerdanyola

Hem montat una caseta per guardar les eines que fem servir per cuidar i mantenir l’hort. I el més important, l’hem ampliat.

D’aquesta manera podran pujar tos els cursos a fer el seu cultiu.

hort_escola_carles_buigas_cerdanyola

Cada curs s’encarrega de plantar, regar, cuidar i recollir els fruits del cultiu assigant.

hort_escola_carles_buigas_cerdanyola

Després a classe estudien com son i com es cuinen, tot adaptant els continguts segons l’edat.

Anar a l’hort és tota una experiència que els nens gaudeixen molt. Ens pregunten i s’emocionen quan el Sr.Manolo reclama la seva ajuda, TOTS volen ajudar i tenir la seva missió.

hort_escola_carles_buigas_cerdanyola

Un projecte amb vocació de crèixer.