Presentació de l’AMPA

Benvolgudes families,

El passat 9 de novembre un grup de famílies ens vam constituir com a junta de l’AMPA de l’escola Carles Buïgas, volem començar agraint a totes les Juntes anteriors la feina i l’esforç que han realitzat per liderar l’associació gestionant les incerteses, pors, il·lusions i expectatives de 300 famílies.

També agraïm a totes les persones que s’impliquen d’una o un altre forma en crear comunitat educativa. En definitiva, agraïm a totes les famílies sòcies ja que totes elles sou l’AMPA de l’escola.

Com a junta volem incidir en que tots/es som exemple per als nostres fills i filles dels valors de convivència i respecte i alhora també de lluita per una millora en les condicions de vida. La perseverança, l’esforç, per fer respectar els nostres drets i el que considerem just, són valors que hauran de posar en lloc els nostres infants ara i en la vida adulta, i que està en les nostres mans donar exemple de com fer-ho amb respecte, convivència, construint junts…

Us encoratgem, a experimentar el plaer de veure el somriure dels nens i nenes quan els hi expliques un conte, quan et disfresses de castanyera, quan pintes un mural pel seu pati, quan els acompanyes d’excursió…tenim el privilegi de poder accedir a múltiples formes de participació on cadascú/na pot trobar el seu lloc amb el “format” més idoni.

Participeu. Val la pena!!

Salutacions,

Presidenta: Provi Ruiz
Vicepresidenta: Cristina Bonet
Secretària: Eugenia Garcia
Tresorera: Yolanda Ordóñez

Us podeu posar en contacte amb nosaltres tots els dimecres de 16’30h a 17’30h
e-mail: ampacarlesbuigas@gmail.com
Telèfon de l’AMPA: 666 477 062

“Només atendrem en aquests mitjans de comunicació”.