Informació sortida fonts Montjuïc i Caixaforum

Ja tenim les activitats que realitzarem al CAIXA FORUM durant la sortida del dia 28 de maig.

Heu de passar per l’AMPA a recollir els tiquets de les activitats que volgueu realizar, abans del dia 9 de maig.

Podeu escollir una per persona entre aquestes activitats:

17:30h. CINEMA: “Arrietty i el món dels remenuts” , Hiromasa Yonebayashi, 2010, 94 minuts, (+ 5 anys)

17:30h. JOC DE PISTES. (+ 7 anys) CONÈIXER L’EDIFICI DEL CAIXA FORUM

17:30h. Visita en família a l’exposició Impressionistes i moderns. Obres mestres de la Phillips Collection (+7 anys)

Activitats de lliure accés (sense monitor/a, han d’anar acompanyats dels pares) no tenen horari:
• El mural de Sol LeWitt (+3)
• Traços i trossos (+5)

Podeu consultar més informació a:

PROGRAMA SORTIDA FONTS DE MONTJUÏC / CAIXA FORUM

16:00h. Concentració a la porta de l’escola
16:30h. Sortida en autocar
17:30h. CAIXA FORUM Activitats diverses
** “Segons tickets”

20:00h. Concert de Jazz al CAIXA FORUM
Sopar de bocata al pati del Caixa Forum (hi ha bar). O podeu portar-vos l’entrepà de casa.
21:00h. FONTS DE MONTJUÏC !!!!!!
21:30h. Sortida en autocar cap a Cerdanyola
22:00h. Hora aproximada prevista d’arribada a l’escola