Informació sobre l’amiant

Us necessitem!

Com bé sabeu, la presència d’amiant a la nostra escola és un tema que ens preocupa, en diferent mesura, a molts de nosaltres.

Des de l’AMPA i l’escola s’han realitzat diverses accions per tal que es retiri l’amiant, o se solucioni de la manera que convingui segons els òrgans competents.

Tot i que s’ha aconseguit, per ara, la pavimentació d’una part del pati de la nostra escola, no és suficient per garantir la seguretat dels nostres fills, de l’equip docent i altres treballadors de l’escola.

En l’últim comunicat us informàvem que el Parlament de Catalunya havia aprovat la retirada total de l’amiant a tot el Vallès, però que no se’ns havia informat de quan es faria aquesta retirada, quedant subjecte als pressupostos.

A data d’avui encara no hi ha una data en ferm que comprometi les autoritats, ja siguin municipals o de serveis territorials de la Generalitat a realitzar l’esmentada retirada.

Sabem que els pressupostos de l’Ajuntament estan actualment a debat, després de diverses dificultats que ha passat l’alcalde Carles Escolà el qual va sotmetre el seu càrrec a una qüestió de confiança.

El proper 25 de maig hi ha ple de l’Ajuntament de Cerdanyola. Així doncs, tenint en compte la situació política relativa als pressupostos, creiem que ara és el moment oportú per mobilitzar-nos. La nostra intenció, com a AMPA, és fer-nos visibles el dia del ple municipal a les portes de l’Ajuntament i aconseguir que es prioritzi la retirada del fibrociment de la nostra escola. Aquesta proposta s’ha traslladat a la direcció de l’escola la qual ens han donat el seu total suport.

És per aquest motiu que us necessitem. Necessitem que quantes més persones vinguin, més alt se sentirà la nostra veu i més possibilitats tindrem que es tingui en compte.

_________

AMPA Carles Buïgas