Informació de la comissió de seguretat patis.

Benvolgudes families,

Per tal de tenir-vos informats de com avança la gestió amb la retirada de l’amiant de la nostra escola, us informem del següent:

Recentment , el 7 de març s’ha presentat una proposta de resolució d’elaborar un pla de substitució progressiu per la retirada d’aquest material als centres escolars del valles occidental per tal que abans de l’inici del curs 2017-2018 el fibrociment estigui retirat d’aquests centres .

Però hi ha una esmena que invalida aquesta inmediatesa de dates perque hi ha un volum important d’escoles afectades i tot depen dels pressupostos.

Per tant i a la espera de l’aprovació d’aquests pressupostos no hi ha una data concreta per la retirada de les teulades.

Desde principis de març la comissió de seguretat es va posar a treballar per donar força a la priorització de la nostre escola.

S’ha presentat una instancia a Serveis territorials , conjuntament amb l’escola, demanant la retirada de les teulades.

El passat 20 de març, la representant de l’AMPA i de la comissió de seguretat es van reunir amb la regidora d’Educació per demanar més información sobre la retirada de l’amiant .

S’ens va comunicar que ens mantindrien informats sobre la calendrització de les obres.

De moment no hi ha data concreta per la retirada de les teulades, per tant es continua amb la recollida de signatures per presentar una nova instancia, tant a Serveis territorials com a l’Ajuntament , per l’esmentada retirada.

Com ja sabeu , per qualsevol dubte que ens vulgueu fer arribar, us podeu adreçar a l’AMPA i intentarem donar resposta.

info_comissio_patis