Convocatòria reunió extraordinària AMPA 09/11/16 (Nomenament nova Junta) i Acta de la reunió

DATA: 09/11/2016
HORA: Primera convocatòria: 16:30h. Segona convocatòria: 16:45h.

Es convoca reunió extraordinària de l’assemblea amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació acta 24.10.2016.
2. Nomenament nous càrrecs (en cas que hi hagin voluntaris a ocupar-los).

Hi haurà servei de canguratge. Preu 1 euro per alumne. Cal apuntar-se prèviament a l’AMPA

Bon dia famílies,

Segons petició expresa d’alguns pares i mares a la darrera reunió de dilluns dia 24/10 es passa relació de tasques corresponents als diferents membres de la junta de l’Ampa.
Aprofitem aquest email per a enviar-vos també convocatòria de reunió extraordinària pel proper dia 9/11, data on esperem que surti, o hagi surtit ja, algun interessat en ocupar els càrrecs que han quedat vacants. Informar-vos que en cas que en les properes setmanes no es cubrissin aquestes vacants a finals del primer trimestre es procediria a la dissolució de l’Ampa, amb la supressió de tots els serveis que aquesta associació ofereix a la actualitat; (indiquem alguns dels més utilitzats). ( SI US PLAU no us ho prengueu com una amenaça, sino simplement que tinguem consciència de què representa no tenir AMPA a l’escola)

– Servei de canguratge i ludoteca
– Activitats extraescolars a l’escola,
– Supressió de festes organitzades pels pares i mares,
– Desaparició de totes les comissions (comissió de reutilització de llibres, comissió de patis, comissió de seguretat, comissió de menjador, comissió de bates i xadalls, comissió de joguines….)

Tal com es va informar a la reunió del dia 24/10, la junta que ha dimitit farà tot el treball d’acompanyament durant el temps que sigui necessari.
Esperem que s’apuntin pares i mares amb noves energies i amb moltes ganes de seguir endavant amb aquest projecte.

Descripció tasques membres junta:

Presidència
• Reunió mensual amb direcció escola.
• Reunió mensual amb socis/es AMPA
• Planificació de les activitats de l’AMPA
• Seguiment de les activitats extraescolars i canguratge.
• Comunicació suggeriments, dubtes… de les famílies cap a l’escola.
• Signatura i seguiment de subvencions i justificacions.

Vicepresidència
• Reunions trimestrals al Consell Escolar
• Suport a presidència en totes les tasques.

Tresoreria
• Realització de les transferències bancàries de l’AMPA i de gestió a l’escola.
• Elaboració del pressupost, distribució de les partides econòmiques per projectes/activitats.
• Seguiment de la despesa.
• Elaboració del balanç econòmic anual.
• Signatura de transferències

Secretaria
• Elaboració ordre del dia de les reunions AMPA
• Elaboració de les actes de reunions AMPA
• Comunicats oficials a les famílies, escoles, organismes oficials…
• Manteniment del correu AMPA
• Elaboració del registre d’associacions.
• Signatura de documentació.

Podeu consultar l’ ACTA