P5 TREBALLA DE VALENT 18-19

Als dinosaures estem treballant els fruits de la Tardor. Fa uns dies vam estar votant quins fruits volien anar a comprar al mercat i els escollits van ser: Carbassa, mandarina, taronja, raïm, magrana i caqui. Un cop fet això, vam elaborar la llista de la compra i vam estudiar el recorregut que havíem de seguir per arribar a la parada de la fruita i verdura del mercat. Finalment, hem anat al mercat de Can Vidalet a comprar els nostres fruits i, per acabar, els hem tastat tots junts a la classe. Aquí us deixem algunes fotos de tot el que hem estat treballant aquests dies sobre els fruits i de la sortida al mercat.

La setmana passada els alumnes de 5è van venir a la classe dels dinosaures a realitzar una plantació conjunta de coliflors. Els nens i nenes de 5è van explicar als més petits, amb un power point, les característiques d’aquesta verdura i com l’havien de plantar. Un cop feta l’explicació, van anar conjuntament a plantar les seves coliflors. Ara els hi tocarà als nens i nenes de la classe dels dinosaures tenir cura d’aquesta plantació i anar a explicar, als grans, com estan evolucionant les coliflors. Ha sigut una experiència molt maca i enriquidora per tots dos cursos.