CONSELL D’INFANTS 16-17

Avui els alumnes de 6è han fet la preparació de la propera sessió del Consell d’Infants d’Esplugues. Ha vingut a visitar-los l’alcaldessa per observar el treball que fem a l’escola i agrair la seva  participació.
El Consell d’Infants és un espai de participació, adreçat a la infància, concretament als alumnes de 5è i 6è de les escoles públiques d’Esplugues. Es tracta d’un espai dissenyat atenent a les singularitats de la infància on tenen la possibilitat d’exercir com a ciutadania de ple dret i informar-se, reflexionar, debatre i consensuar propostes relacionades amb el seu entorn més immediat (Esplugues, el seu barri…).
Aquest curs la nostra tasca consisteix en conscienciar la població en la tinença responsable d’animals domèstics.consell-dinfants-6e-4