P5 18-19

Els nens i nenes de P5 estem aprenent molt sobre els dinosaures! Aquí us deixem un petit tastet de tot el què hem anat portant i explicant aquest primer trimestre sobre aquests animals. To be continued…, els nens i nenes de la classe dels dinosaures hem treballat de valent! Aquí teniu una miqueta dels racons de treball que hem fet! Ens estem fent grans!

P5 TREBALLA DE VALENT 18-19

Als dinosaures estem treballant els fruits de la Tardor. Fa uns dies vam estar votant quins fruits volien anar a comprar al mercat i els escollits van ser: Carbassa, mandarina, taronja, raïm, magrana i caqui. Un cop fet això, vam elaborar la llista de la compra i vam estudiar el recorregut que havíem de seguir per arribar a la parada de la fruita i verdura del mercat. Finalment, hem anat al mercat de Can Vidalet a comprar els nostres fruits i, per acabar, els hem tastat tots junts a la classe. Aquí us deixem algunes fotos de tot el que hem estat treballant aquests dies sobre els fruits i de la sortida al mercat.

La setmana passada els alumnes de 5è van venir a la classe dels dinosaures a realitzar una plantació conjunta de coliflors. Els nens i nenes de 5è van explicar als més petits, amb un power point, les característiques d’aquesta verdura i com l’havien de plantar. Un cop feta l’explicació, van anar conjuntament a plantar les seves coliflors. Ara els hi tocarà als nens i nenes de la classe dels dinosaures tenir cura d’aquesta plantació i anar a explicar, als grans, com estan evolucionant les coliflors. Ha sigut una experiència molt maca i enriquidora per tots dos cursos.

HORT ESCOLAR 18-19

Aquests dies la classe dels dinosaures hem treballat molt a l’hort. Hem tret les males herbes, hem regat les nostres coliflors (que en tenim 18!!) i hem plantat espinacs.  Estem molt contents amb la nostra collita!

A la classe dels dinosaures ja estem deixant l’hort apunt per poder començar a fer les nostres plantacions.
Hem mirat al calendari de l’hort i hem vist que al mes de novembre i desembre podem plantar: Alls, espinacs, pèsols o raves.
El dilluns passat vam estar veient i tastant aquests 4 aliments per conèixer-los. Un cop fet això, vam realitzar una votació per decidir quina seria la nostra plantació. Van guanyar amb un total de 13 vots els espinacs.  Ara ja podem començar la nostra plantació d’espinacs.

TEATRE BARRADES 5è I 6è

El passat dimecres 17 d’octubre 5è i 6è vam anar a l’auditori Barradas a veure un espectacle sobre els “Vídeos musicals”. En aquesta primera sessió,  vam aprendre què és un vídeo musical i per a què serveix i vam conèixer l’evolució des del 1926 fins el 1990. Al febrer hi tornarem per a treballar i aprendre com han evolucionat els vídeos musicals des dels anys 90 fins a l’actualitat.