Creació de l’ hort.

Cambiar tamañoIMG_20140930_101710 Cambiar tamañoIMG_20140930_101112 Cambiar tamañoIMG_20140930_101036

En una escola construïda per sota del nivell del carrer i exposada a freqüents inundacions dels patis i altres zones exteriors va caldre  buscar quin seria l’indret més adequat per situar l’hort. Ens vam decidir per aprofitar l’enorme “taula de cultiu” que suposava tenir tota  la part superior de les grades buida i  a la nostra disposició.

Com a factors a favor: la perfecta  orientació  que permet gaudir de la llum del sol , insolació,  durant moltes més hores que els mínims recomanats. També la seva horitzontalitat, tenir uns murs de bancals ja  fets i la facilitat per per fer arribar els tubs de rec gota a gota automàtic.

Com a factors en contra: cal superar un parell d’esglaons a l’estar  lleugerament elevat  i el fet de ser fronterer amb la pista esportiva , la qual cosa augura l’impacte d’algunes pilotes.

Es va descartar la possible situació indicada inicialment  al projecte d’obra per la manca de condicions mínimes que mostrava.

A partir d’aquí uns quants m3 de terra bona i de fems ben madurs…

…i també alliberar al final de cada torn de tallers uns quants exemplars adults de cucs de califòrnia (Eisenia Foetida) que hem cuidat durant les setmanes anteriors dins d’una vermicompostadora a l’aula de ciències de l’hort.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

recycling-worm
CLICA’M !
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA