Cursa d’orientació a la Masia Cabanyes

Ha estat començar el trimestre i els alumnes de sisè no han parat de fer esport. Dijous anàvem a la Masia Cabanyes a peu, que ho hem fet en un tres i no res. I allà ens hem trobat amb nenes i nens de sisè de l’escola Llebetx, el Pi de Ribes i Mar i cel de Cubelles. Ha estat un dia fantàstic tant pel bon l’ambient entre tots els nens i nenes com pel temps que fèia.

En grups han començat des de la valisa 1 fins a la 12. Havien d’encertar enigmes matemàtics, endevinalles, i sobretot: trobar on era cada valisa. Per a poder arribar a cadascuna tenien un mapa que els servia per anar-se orientant.

S’ho han passat molt bé!!! Ha estat un gran dia.