Dones rebels

A partir del treball de valors i conciència social que treballem a l’escola, hem presentat als alumnes el llibre de  “ Contes de bona nit per a nenes Rebels”, amb la intenció de donar a conèixer la història de la dona en la nostra societat.

Una dona que ha anat guanyant independència i llibertat amb el pas del temps i també gràcies al seu coratge i la lluita per una vida més justa.

Valorant l’esforç per aconseguir una fita, l’esforç per lluitar pels teus somnis en una societat que a vegades no ens afavoreix.

A partir d’aquest llibre, han conegut, dones científiques, pilots d’avió, ciclistes, ballarines, totes de la vida real.

cof