La Cobla 2.0

El passat divendres 23 de febrer les noies i els nois de 4rt vam anar al palau de la música de Barcelona a gaudir del concert “Cobla 2.0”. Vam veure i escoltar els instruments de la cobla i fins i tot altres com el teclat, la bateria o el saxo.

La Cobla ens va demostrar que ens poden emocionar tocant sardanes però també altres estils de música com el “pop” o el “funky”.

A més, vam poder contemplar la bellesa de l’arquitectura del Palau de la música: El sostre, els vitralls, les columnes… Va ser una experiència inoblidable.

En acabar el concert, el Roger ens va demostrar que és fill de Barcelona, i ens va portar pels carrers i els indrets més autèntics de la ciutat: La plaça de la catedral, la plaça Sant Jaume, la Rambla… i fins i tot vam quedar bocabadats en veure unes autèntiques columnes romanes d’un àntic panteó.

Finalment, després de caminar, caminar, caminar…. i que una figura humana de la rambla ens espantés a tots amb un gran crit…vam poder agafar a l’autocar i anar a dinar al parc de la Sardana, a la muntanya de Montjuïc, fins i tot passaven les cabines del telefèric pel damunt dels caps.

A continuació podeu veure un reportatge de la sortida d’aquest dia. Ah! Voleu participar en el concurs… “Escolta bé i endevina que tu pots”?

Doncs el guanyador del concurs serà… aquell que respongui primer…

Quines conegudíssimes cançons tocades per cobla, en versió de sardana, sonen a la música del vídeo?? Esperem la vostra resposta!

Feu clic a la imatge per veure el vídeo.