1a Visita conjunta del Pati

El passat dimecres 1 de març vam rebre la nostra assessora Karen Zucchet (Dissenyadora Industrial) a l’escola per primera vegada. Va ser molt emocionant i productiu fer una primera visita conjunta amb ella per conèixer els espais del pati. El que més la va sorprendre va ser la grandària del nostre pati i les moltes possibilitats que té!

També vam fer una primera valoració de les activitats que engegarem al llarg d’aquest mes adreçades a les diferents parts que configuren la comunitat educativa de l’escola per fer un diagnòstic d’ús de les diferents zones del pati, interpretar les demandes i valorar la viabilitat de les propostes i necessitats que es detectin.

Com a exemple i pel que fa als alumnes, ens plantegem dedicar estones de tutoria a treballar amb plànols, gomets i post-its per detectar quines activitats i/o jocs fan els infants de totes les classes al pati i identificar les zones més conflictives, les més tranquil·les, aquelles més utilitzades pels nens, per les nenes… tal com explica aquest article tan interessant que ens va compartir la Karen sobre un projecte molt interessant de patis coeducatius que ha dut a terme el col.lectiu Punt 6 amb el que col·labora actualment.

Més endavant uns anirem explicant les activitats adreçades als mestres, famílies, barri, etc.

La setmana vinent ens tornarem a trobar per concretar aquestes activitats, fixar un calendari de les diferents fases del projecte i decidir el nom del projecte que vam reformular a la sessió de treball a BCN del passat  18 de Febrer.

Estem molt contentes i engrescades, l’aventura ha començat!