Tom Sawyer

Els alumnes de 4t, 5è i 6è van anar a veure l’obra “Tom Sawyer”, un clàssic de Mark Twain, al Círcol Catòlic dintre del programa d’activitats complementàries d’anglès. Aquesta és la història de Tom Sawyer, un nen a qui no li agrada l’escola i que prefereix jugar a la vora del riu Mississippi on viu a mitjans  del segle XIX. Al costat del seu amic Huckleberry Finn emprèn una aventura que el portarà a navegar en una bassa sentint-se un pirata i a buscar un misterios tresor amagat en una cova.

L’obra era divertida, però sobretot destacava  el valor de l’amistat per sobre d’altres interessos.

L’adaptació d’aquesta està protagonitzada per dos actors britànics, Matthew i Lee, que estan realitzant un tour per Espanya en diferents centres educatius.

Aquestes activitats fomenten el contacte amb la cultura anglosaxona amb l’objectiu de donar suport a la dimensió de comunicació oral i especialment a la plurilingüe i multicultural. Al voltant de l’obra també és realitza un treball complementari amb activitats didàctiques a l’aula.