Racons de llengua

A cicle superior treballem la dimensió d’expressió escrita, la literària i la de comprensió a través dels racons de llengua. En tenim quatre: el de GRAMÀTICA, el d’ORTOGRAFIA I LÈXIC, el de COMPRENSIÓ i el de TIPOLOGIES TEXTUALS.

En cadascun d’aquests, els alumnes i les alumnes troben el material per desenvolupar i practicar el continguts que han de treballat en les dues llengües (català i castellà).

L’organització de les tasques a fer va acompanyada d’un pla de treball quinzenal, en el qual els infants hauran de plasmar els objectius i activitats que es marquen en relació als quatre racons, tenint en compte que els han de desenvolupar en ambdós idiomes. Aquest pla de treball s’adapta a les necessitats i característiques de cada nena i nen, i a més a més, fomenta l’autogestió i l’organització del temps i la valoració i la presa de consciència dels coneixements que es van adquirint.