Primeres passes conjuntes

Ja fa gairebé un mes que hem començat l’escola i que ens coneixem. Han estat unes setmanes intenses i plenes d’emocions a flor de pell: hem plorat, hem rigut, hem observat molt, hem sentit vergonya, inseguretat, hem tingut les nostres primeres converses, els nostres petits conflictes, les nostres primeres xerrades i fins i tot abraçades! Alguns han fet el camí molt de pressa, a d’altres encara els hi falten petites passes per sentir-se del tot còmodes però plegats estem creant un equip i una xarxa de relacions ben forta tot compartint moltes estones, sobretot de joc!

Des del principi ens hem pogut sentir acollits per l’Anna, la Inma, la Mabel, la Natàlia, la Magda, la Júlia i l’Alba i  tot ha estat molt més fàcil gràcies a l’acompanyament de les famílies.

Els primers dies vam poder explorar les dues classes lliurement i vam anar trobant espais, materials i persones amb les que ens sentiem a gust. Ara ja tenim el nostre grup de referència però podem anar a veure els amics i amigues de l’altra classe en qualsevol moment sempre i quan no estiguin fent música o esmorzant.

També hem començat amb el treball de les rutines que ens donen seguretat i ens fan sentir grans, com posar i treure les sabates per jugar a la classe, saludar-nos i acomiadar-nos, buscar alguna proposta que ens agradi i recollir-la després, rentar les mans abans d’esmorzar, … i mica en mica anem entrant en la dinàmica de l’escola anant al gimnàs, a l’aula de psicomotricitat o jugant al pati amb els companys i companyes.

Aquí us deixem unes fotos perquè veieu com han estat aquestes primeres setmanes.Tot just iniciem un camí que promet estar ple de creixement i emoció. Moltes gràcies famílies per la vostra confiança i col.laboració!

Feu click a la imatge per veure l’àlbum