PORTES OBERTES 21

Benvolgudes famílies,

Al març és la preinscripció escolar i ens agradaria que coneguéssiu la nostra escola.

Enguany no es podrà accedir al centre en horari lectiu per tant us compartim uns vídeos i un document  on us explicarem la vida i l’essència del Canigó.

També podeu veure vídeos de cursos anteriors en aquesta pàgina.

També us convidem a visitar-nos físicament en grups de 10 i amb cita prèvia. Aquestes visites serviran per veure les instal.lacions i s’adoptaran les mesures de prevenció i organització  marcades pel Departament d’Educació.

Per motius d’aforament preguem que vinguin màxim dues persones per unitat familiar i que no us acompanyin els infants.

ENLLAÇ INSCRIPCIÓ CITA PRÈVIA  ( FORMULARI TANCAT) TRUQUEU AL TELÈFON 938154095  PER RESERVAR LES ÚLTIMES PLACES LLIURES PER DIJOUS A LES 18H I DISSABTE A LES 10H I A LES 11H.

• Dijous 4 de març a les 17h i a les 18h (2 grups de 10 persones a cada torn)
  • Dissabte 6 de març a les 10 i a les 11h (2 grups de 10 persones a cada torn)

ACCESSOS A LES VISITES PRESENCIALS

• Grups 1,3,5 i 7 entrada per la porta del C/ Canigó nº 4 (porta principal)
  • Grups 2,4,6 i 8 entrada per la porta del C/ Montseny nº 15 (porta del pati)

Per últim també hem organitzat una trobada virtual el dimarts 9 de març de 17h a 18h on podrem resoldre el dubtes que us hagin sorgit a la visualització del vídeo i el document i a les visites.

ENLLAÇ PER PARTICIPAR A LA TROBADA VIRTUAL

Fins aviat!

1 comentari

1. Miriam Alcalá Vicente

Bon dia,

Voldria fer un parell de preguntes sobre la pre-inscripció.
    De cara al curs que ve, ens traslladem a Vilanova i la Geltrú, després de viure 4 anys a Alemania. Els meus fills haurien de començar 1r i 3r de primària (any de naixement: 2015 i 2013). Voldria saber si teniu places lliures.

D’altra banda, voldria saber si cal fer la inscripció presencialment, o si hi ha algún procés per fer-la de manera telemàtica.

Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *