La biblioteca a l’hora del pati

PER VEURE MÉS FOTOS CLICA AQUÍ

L’alumnat de primer a sisè pot gaudir de la biblioteca de l’escola a l’hora del pati i cada vegada hi ha més nens i nenes que aprofiten per passar una bona estona llegint, consultant llibres o buscant informació. Es creen grups d’infants de diferents edats on comparteixen llibres, intercanvien idees i experiències a partir del que estan llegint o fullejant, tot en un ambient agradable i tranquil.Continuarem animant a l’alumnat a descobrir aquest espai, així com també a visitar-la en horari extraescolar.

1. Alba

És fantàstic que els nens i nenes tinguin la opció de gaudir de la biblio a l’hora del pati, en horari extraescolar o alguns migdies. Jo hi anava molt quan era petita i era un espai que m’encantava, i encara m’encanta 🙂