Escac i mat

Els alumnes de cicle mitjà estem realitzant durant aquest curs, una sessió cada trimestre d’escacs.

Al primer trimestre, als alumnes de 3r ens van ensenyar totes i cadascuna de les peces que hi ha al taulell i vam aprendre tots els moviments. Als alumnes de 4t, en canvi, com ja teniem coneixements prèvis del curs anterior ens vam proposar un Scape Room amb escacs. Va ser molt divertit i vam disfrutar molt.

En aquest segon trimestre, hem continuat amb les divertidíssimes classes del Xavi  jugant entre nosaltres. Estem desitjant que arribi el tercer trimestre per veure quines novetats ens esperen.