Coneixem els insectes que ens envolten

Hem arrencat el curs investigant i aprenent sobre els insectes. Cada grup s’especialitza en l’insecte que té per nom la seva classe.

Com treballem?

Aquest centre d’interès es duu a terme mitjançant circuits on cada estació és un taller.  En aquests els nens/es s’agrupen en funció del nombre d’estacions que trobem dins del mateix.

Abans de començar s’expliquen les activitats a dur a terme. Per poder realitzar cada taller, es disposarà del material pertinent a cada taula.

A continuació trobareu una breu explicació sobre què consisteixen:

Investiguem les parts del cos. Es tracta en conèixer les parts dels insectes mitjançant uns desmontables i unes imatges. Cada imatge té buits i han de colocar les seves parts. Després tenen la solució per autocorregir-se.

L’alimentació dels insectes. Amb l’ús de les tauletes i un codi QR els alumnes visualitzen un vídeo per conèixer una de les funcions vitals del insectes, la nutrició. Seguidament ho enregistren en el seu dossier.

El cicle de la vida. Consisteix en descobrir quins pasos segueix l’evolució del cicle de la vida en cadascun dels insectes assignats.

Investiguem els seus hàbitats.  Coneixem l’entorn i les diferents parts del món on poden viure.

Com són per dins? Utilitzant la taula de llum han d’aparellar la radiografia amb l’insecte corresponent.

Un cop tots els alumnes i les alumnes han passat per tots els tallers és realitzarà un dossier amb un petit recull dels aspectes més rellevants dels continguts treballats.

Voleu veure més fotos? Feu clic a les imatges per veure els àlbums.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *