Assemblea General Ordinària del 12 de novembre

Com cada any, hem celebrat l’assemblea general ordinària de l’associació. La trobada va tenir lloc el passat dilluns 12 de novembre  a la sala de reunions de l’Escola.

Enguany, toca renovar els càrrecs de la junta i la majoria de membres de l’organització actual (formada per set mares de l’escola) han pres la decisió de no continuar als seus càrrecs, que porten exercint durant 4 anys. Per aquest motiu és sens dubte necessari fer una renovació d’aquesta, permetent així l’entrada de mans i ments noves i plenes d’energia.

Per tant, durant l’assemblea es va fer una convocatòria d’eleccions per escollir una nova junta. En el cas que surti més d’una candidatura, es farà una votació a l’assemblea general extraordinària que convocarem per escollir els nous membres de la junta directiva de l’associació. Aquesta assemblea tindrà lloc el dilluns 26 de novembre a les 16:45h.

Podeu consultar l’acta aquí: Acta Assemblea General Ordinària del 12/11/18

I la presentació aquí: Presentació assemblea curs 2018-2019

Diverses persones van mostrar interès en participar, per poder facilitar que es posin en contacte entre elles poden fer servir aquesta pàgina del Drive de l’associació.