Afectació dels serveis de l’AFA a causa de les obres

COMUNICAT A LES FAMÍLIES DEL CANIGÓ

A causa de les obres a la nostra escola, els serveis de l’AFA es veuran alterats de la següent manera:

⏰ ACOLLIDA MATINAL 8h-9h: Servei disponible des del dia 12 de setembre, a la biblioteca.
? BIBLIOTECA: Obertura en horari extraescolar (16.30h a 18h) a partir del dia 1 d’octubre.
? FESTA BENVINGUDA I PORTES OBERTES D’EXTRAESCOLARS: Dijous 19 a les 17h al pati de l’escola Volerany. Inici extraescolars al Canigó: a partir del dia 1 d’octubre.
? BÀSQUET CBNV: Hem arribat a un acord amb l’escola Volerany perquè durant el mes de setembre, l’activitat es pugui provar gratis de 16.30h a 18h a l’escola Volerany. A partir del dia 1 d’octubre s’inicia l’activitat a la nostra escola amb normalitat.

Fins el dia 1 d’octubre, l’horari d’atenció a les famílies de l’AFA serà de 8h a 9:30h i de 11:45h a 12:45h. Si encara no us heu fet de l’AFA, ho podeu fer presencialment o per email a afadelcanigo@gmail.com i aconseguir el talonari amb descomptes!

Esperem que no hi hagi més retards en la finalització de les obres que ens obliguin novament a modificar els nostres serveis. Estigueu atentes a les nostres xarxes socials per estar al corrent de qualsevol canvi. Gràcies per la vostra paciència i comprensió!

Bona Diada i molt bon inici de curs a tothom!!

Junta AFA CEIP Canigó

Trobareu tota la informació a: