La nostra escola Canigó és també una escola Inquieta del Garraf

Dimarts 13 de desembre de 2016, primera trobada de la Xarxa d’Escoles Públiques Inquietes del Garraf, un organisme que agrupa una vintena de centres educatius de la comarca i que treballa per la innovació pedagògica.

La nostra escola Canigó hi participa activament aportant la nostra metodologia d’ambients a Educació Infantil per compartir-la amb la resta d’escoles inquietes.

La Xarxa -que va crear-se ara fa unes setmanes- vol que les escoles reflexionin i comparteixin experiències entorn el paper dels mestres i alumnes en el procés d’aprenentatge, alhora que també vol treballar per aconseguir un canvi sistèmic general.

El Canigó hi està molt involucrat en tot aquest moviment de renovació pedagògica. Ja el passat 4 i 5 de novembre va participar en les jornades “Revolucioname l’educació” del col.lectiu Desperta Profe(s) que es van celebrar a la nostra escola.

Aquesta inquietud, motivació, dedicació i vocació vers l’educació dels vostres fills/es surt de tot un claustre amb ganes de millorar les metodologies d’aprenentatge, les intel.ligències dels nostres alumnes i les seves emocions per tal d’acompanyar-los en el seu desenvolupament i creixement personal i així mirar d’ajudar-los a que siguin persones més felices, segures i competencials.

escolesinquietes

Us recomenem que escolteu el video que ha fet el Canal Blau sobre aquesta trobada.

(Cliqueu a l’imatge per accedir-hi).