Reunió, propostes empreses menjador i votació pel curs 2018/2019

Benvolgudes famílies,

Des de la comissió de menjador us enviem informació sobre les 4 empreses que opten a gestionar el servei de menjador el curs vinent. Hi trobareu els projecte de cadascuna de les empreses i un quadre comparatiu per consultar els diferents punts entrevistats.

Seria interessant llegir aquesta informació prèviament a la reunió que farem aquest Divendres 27 de les 16:40 h a les 18 h a l’escola, a on les 4 empreses faran una presentació breu d’uns 15 min sobre el seu projecte. L’ordre de les empreses es va fer per sorteig amb la direcció de l’escola i serà el següent:

7 i Tria

Caserco

Natural Cuina

Ametller Origen Escoles

Taula comparativa empreses menjador

Per últim, el mateix divendres 27 d’abril, rebreu a la motxilla del vostre fill (del més gran en cas de tenir més d’un escolaritzat), una circular per expressar el vostre vot, que haureu de dipositar a l’urna que estarà a la Secretaria de l’Escola fins al Dimecres 3 de Maig, a on haureu de votar sobre si desitgeu continuar amb l’empresa actual o canviar i només en cas de voler el canvi, quina de les noves empreses vistes escollirieu.

Com sempre, l’AMPA de l’Escola oferirà servei d’acollida. Cal inscriure els nens amb antelació a l’oficina de l’AMPA o per correu electrònic a ampadelcanigo@gmail.com. L’aportació és d’1€ per infant.

Del resultat d’aquest escrutini es prendran les decisions sobre com serà el nostre menjador l’any vinent, així que us animem a participar i a formar part d’aquesta última etapa clau amb nosaltres.

Esperem la vostra participació!

Comissió de menjador AMPA Escola Canigó