Nou logo i paraula per l’escola!

Benvolguts/des!

Enguany celebrem els 40 anys de l’escola i volíem modernitzar la imatge que ens representa donant un aire més senzill, elegant i actual. Us vam convidar a fer propostes de dibuixos de muntanyes i persones per incorporar i inspirar el nou logo i, dels que vam rebre, ens vam quedar amb aquestes idees e imatges:

Archivo_000

• Nen i nena contents
  • Muntanya, natura, sol…

Finalment  un professional del disseny ens ha ajudat a donar-li aquest toc modern a partir de les vostres propostes i creiem que el resultat transmet el contacte amb la natura i la sensació de benestar, comunitat, caliu, … Escola!

LogotipCanigoRGBComplertWhite

Desitgem que us agradi!

Pel que fa al mur amb una paraula que representa l’escola, els alumnes i famílies han votat i ha sortit ALEGRIA amb 63 vots.

La resta de paraules han tingut els següents vots: AMOR (37) IL.LUSIÓ (37) EQUIP (32) FELICITAT (25) ESFORÇ (18) SOM (17) COLORS (14) APRENENTATGE i INSPIRACIÓ (9) CONEIXEMENT (6).

La internvenció que es farà serà semblant a aquesta

ALEGRIA en ARGELIA Boa Mistura 2012 from boamistura on Vimeo.

Moltes gràcies a tothom que hi ha participat!