Jocs Florals 2018

23 d’abril de 2018

El dia comença a l’escola Canigó amb intercanvis literaris entre padrins i padrines amb filloles i fillols. Una sessió carregada d’emoció i sorpresa ja que per una banda estan impacients per donar-lis els seus regal literari i alhora també per rebre’l, perquè no saben què es trobaran.

Cada grup de nenes i nens es busquen per l’escola, en diferents indrets (biblioteca, aula de música…) i allà plegats comparteixen textos elaborats per ells mateixos, o pel.lícules fetes per tota la classe.

Els passadissos estan plens de manualitats i textos. Tot fa goig, es respira diada literaria.

Al pati un parell de paradetes plenes de roses i llibres, organitzades pels alumnes de sisè.

A la tarda ens trobem al gimnàs de l’escola per fer la celebració dels jocs florals. Primer amb una passe de videos de tota la feina realitzada pel grup de mitjans (1r, 2n i 3r) de l’escola i en acabat l’entrega de premis a l’esforç i la creativitat dels nens i nens del grup dels grans de l’escola (4t, 5è i 6è).

Per finalitzar, tots plegats han cantat i dansat la cançó de “Sant Jordi i la princesa”.

Feliç diada!