Hem començat el projecte “El parc que somiem”

Aquest projecte està inclòs dins del programa de la Xarxa d’Escoles Públiques Inquietes del Garraf. Hi participen nens i nenes de 10 escoles de la comarca.

Nosaltres anirem a visitar els parcs on juguen els nens de 3r i analitzarem quins elements hi ha en aquests parcs i a què juguen les nenes i nens quan hi van.

Com els nens de 6è també hi participen ens trobarem per posar en comú el que anem descobrint.

També hi haurà trobades amb els nens de les escoles participants i d’aquest intercanvi sorgirà el disseny del parc ideal.

El primer parc que hem visitat està aquí al costat de l’escola: el Parc de la Sardana.

Feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos.