Anem a observar insectes

Els dijous 21 i 28 de setembre  els alumnes de primer i segon han sortit de l’escola amb tota mena de material d’investigació ( bosses, lupes, càpsules…) fins als jardins de Ribes Roges. Allà han jugat al vaixell pirata, han esmorzat per agafar forces i han fet d’autèntics exploradors agafant i observant tot tipus d’insectes com formigues, saltamartins, aranyes, hemipteres, grills o tisoretes.

En acabar, hem deixat en llibertat els insectes perquè siguin feliços a casa seva, ha sigut una experiència fantàstica.

Fes click a :

Veure Vídeo 1