Necessitats educatives

Som una escola inclusiva.

Som escola acollidora d’alumnat  amb sordesa amb modalitat oral, es proporciona atenció  i seguiment específic de les mestres d’audició i llenguatge i logopedes del servei de suport CREDA .

L’atenció a la diversitat de l’alumnat es realitza per part del tutor/a i del mestre de pedagogia terapèutica atenent les dificultats d’aprenentatge, respectant els diferents ritmes de treball i adaptant les activitats d’aprenentatge a l’evolució personal de cada alumne/a amb l’objectiu de proporcionar una educació inclusiva.

Tenim el suport de vetllador/a en el centre per aquells alumnes d’atenció a la diversitat que ho requereixin, així com el suport del CEEPSIR ( Centre d’educació especial proveïdor de Serveis i Recursos) per tal de concretar i orientar actuacions més acurades a les necessitats educatives de l’alumnat.