Ens hem fet GRANS, toca AVANÇAR… [6è]

Hola a tot@s!👋👋

Aquesta és la nostra última entrada al blog, ja se’ns acaba aquest meravellos i llarg camí que hem fet a l’escola Can Besora, on marxem amb molts records i aprenentatges d’ella.

Els infants han volgut compartir amb vosaltres unes últimes paraules cap a l’escola:

6è A

Gràcies per tots aquests anys d’educació que ens heu donat.

Gràcies per tots els carnavals celebrats.

Can Besora m’ha ensenyat tot el que sé!

Gràcies per tot el que ha fet Can Besora i regalar-nos tots quest bons moments viscuts.

A Can Besora hem après de tot però el millor ha estat les amistats que hem fet!

Can Besora és i serà sempre la millor escola del món!

Gràcies per acompanyar-nos tots aquests anys. La nostra infància sense vosaltres no seria possible!

A Can Besora ens hem divertit amb els companys. Alguns han quedat i altres han marxat.

Moltes gràcies per tot!

Moltes gràcies per tot el que ens heu ensenyat. Us trobarem a faltar a l’institut!

Moltes gràcies als mestres, a l’equip directiu i a les comissions per l’escola que hem gaudit!

6è B

Gràcies per tot, sempre us recordarem en els bons i mals moments.

Ens ho hem passat molt bé i hem après molt.

Que tots i totes gaudeixin de l’escola que hem tingut i hem pogut disfrutar-la.

Que gaudeixin tant com nosaltres d’aquesta escola meravellosa.

Gràcies a l’escola per haver-nos ajudat en tot i als companys/es i amics/gues.

Que tinguin molta sort treballant els nens i nenes de l’escola.

Que els de 5è que l’any que ve faran 6è que gaudeixin de l’escola que s’acaba ràpid.

Moltes gràcies a tots/es els docents per haver-nos acompanyat.

Com a mestres ens agradaria dir que ha estat un plaer compartir aquest any amb tot@s vosaltres, hem gaudit molt al vostre costat i us enyorarem molt. ☺😊

Una abraçada molt forta,

Teresa, Sonia i Ivon