6è comença amb energia!

Hola a totes i tots!

Aquest any hem començat l’últim curs a l’escola i ho hem fet amb molta valentia davant la situació en la que ens trobem!

A sisè vam començar treballant el nom de la classe, davant les diferents possibilitats que hi van sorgir, es va fer una votació i….. taxaaan!! 6è A va decidir ser “El rei de la pista: els esports del món” i 6è B va escollir el nom de “Juguem”.

Ambdós cursos van estar treballant molt buscant informació sobre cada tema i, fins i tot, es van portar a terme esports d’arreu del món i vam jugar a jocs que els/les mateixos/es alumnes van preparar!!! Va ser tot un goig, vam aprendre i vam gaudir amb tot el treball fet!

I ara, seguim aprenent amb el projecte de Geografia, amb els racons de llengua i matemàtiques i, també, fem volar la imaginació als tallers d’art!

Fins aviat!